måndag 26 november 2012

Vill du ha en JYJ-poster?


Är det någon som vill ha en JYJ-poster?

Jag har två stycken likadana, för jag fick dem gratis när jag beställde annat från DVDheaven.com. Jag har ingen användning för dem, så det vore roligt om de kom till nya hem där de får den kärlek och uppskattning de förtjänar.

Det här är vad som gäller:
  • 'Först till kvarn' är grundregeln.
  • Eftersom jag har två, kommer två personer att få var sin.
  • Postern är officiell, och är 90 x 62 cm.
  • Båda är vikta på samma sätt som syns på bilden.
  • Den kostar inget, och jag står för frakten. Du får den alltså helt gratis.
  • Jag skickar postern vikt i ett kuvert (Jag viker den bara så som det syns på bilden att den redan varit vikt).
  • Jag tar inget ansvar för hur den ser ut när den kommer fram.

Så om du vill ha en, gör följande:
  • Skriv ett mejl där du säger att du vill ha postern, och skicka det sedan till mig på kpopbloggen@gmail.com
  • OBS - Skriv inte din adress i första mejlet. Jag vill inte ha din adress förrän det är säkert att det är just dig jag ska skicka postern till.
  • Vänta tills jag svarar och säger att du kommer att få postern. (Om den redan blivit tagen av någon, så skriver jag självklart och berättar det.)
  • Svara på det mejlet, och skriv din adress.
  • När jag postat den till dig, skickar jag ett mejl där jag berättar att jag gjort det.
  • Du borde få den i brevlådan inom ett par dagar.
  • När du fått postern får du jättegärna höra av dig och berätta att den kommit fram.

När båda posters har fått nya ägare kommer jag att stryka över hela detta inlägg så här.

Frågor på det? Lämna en kommentar eller skicka ett mejl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar