tisdag 13 november 2012

B1A4 - Tried to Walk



B1A4 släppte sitt minialbum In the Wind idag, och videon till titelspåret är riktigt snyggt. Jag är ganska svag för Baros trenchcoat av alla saker...

Tried to Walk är en värdig låt att göra comeback med. Jinyoung visar än en gång vad han duger till som låtskrivare. Visserligen stämplade jag honom som geni redan efter Baby Good Night, men det säger kanske en del om mina förväntningar på honom. Och han gör mig inte besviken.

Resten av albumet är helt okej. Ordet jag associerar till albumet blir: laid-back.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Jag har tagit bort ovanstående kommentar, då det bara bestod av en länk till ett event hos Gurupop. Jag har ingenting emot Gurupop eller deras event, däremot gillar jag inte när folk på något sätt försöker lura andra att klicka på deras länkar, så att de får större chans att vinna pris på eventen. Om man inte ens orkar förklara vad det är för länk, så orkar inte jag stötta det.

      Du är välkommen att posta länken igen med en förklaring på vad det är för event, och tacka i förhand för eventuell hjälp, så kan jag klicka på den och låta andra läsare ta ställning till om de också vill hjälpa dig eller inte.

      Hur som helst. Hoppas du vinner något!

      Radera